בזכות שיטת העבודה שפיתחנו,

בוגרינו מגיעים להצלחות מדהימות

בואו ותכירו את סיפורי ההצלחה שלהם

כיום כבר ידוע שהידע והאיכות עושים את ההבדל נקודה – ולכך כבר רואים הוכחות בשטח:

1.זו עובדה שחברות היי טק רבות פונות ישירות ליוני וסאיד מעתיד האוטומציה לבקשת המלצה לעובדים. בשל המקצועיות והידע הנרכש אצל תלמידיהם, תלמידיהם מקבלים עדיפות על פני אחרים (הינה ראו כאן).

2. זו עובדה שתלמידים לשעבר שעובדים בשטח ומציינים כי הידע שרכשו נותן להם יתרון על פני קולגות.

3. זו עובדה שתלמידי מכללת עתיד האוטומציה מתקבלים למשרות אוטומציה בהצלחה מרובה (ניתן לראות כאן מספר דוגמאות)

איך נמדדת הצלחה ? שורה תחתונה מצאת עבודה

למה בכלל אנשים רוצים להירשם לקורסי אוטומציה? זה לא כדי להעשיר את הידע שלהם סתם כך אלא כדי למצוא אח"כ עבודה בתחום ולהשתדרג בשכר.

זאת אומרת שמטרת העל של המעטפת שאנו מספקים ללקוחותינו היא בראש ובראשונה להעניק להם את הידע והכלים הכי מתקדמים למציאת עבודה כמפתחי אוטומציה (ולכן אנו עוטפים אותם בכל כך הרבה בונוסים שייתנו להם ייתרון מעל אחרים). הצלחה מוגדרת מבחינתנו כאשר בוגר או בוגרת הקורס שלנו חתמו על חוזה ומתחילים לעבוד.

בזכות אותה מעטפת שיצרנו עבור לקוחותינו, סיפורי הצלחתם לא מאחרים להגיע ובכל רגע נתון אנו נרגשים תמיד לקבל הודעה משמחת על מציאת עבודה.זה לא קורה מיד ומגיע לאחר השקעה מרובה מצד התלמיד, בליווי אישי שלנו עד החתימה על חוזה העסקה (וגם הרבה לאחריו). עם הזמן והניסיון, כשבאמתחתינו אלפי בוגרים עם רקעים וסיפורים שונים, אנו פיתחנו שיטה, שיפרנו את הקוד והתהליכים והבאנו יתרונות ברורים ובלתי מעורערים כלפי האחרים למציאת עבודה. לצורך כך אנו בקשר מתמיד עם מגייסים ואנשי השמה מצד אחד, ועם בוגרינו מצד שני, מעדכנים אותם בכל הדרישות העכשיות שיש בתעשייה. לשיטה זו כאמור יש תוצאות חיוביות ומשמחות אותנו ואת לקוחותינו.

דוגמה לכך היא יצירת קהילה (בפייסבוק) של בוגרי הקורס שלנו, שם אנו בין היתר מפרסמים משרות ייחודיות שהצלחנו למצוא עבור תלמידינו, ניתן לראות כאן כמה דוגמאות, בזכות הקהילה הזו, בוגרי הקורסים שלנו לעיתים מקבלים עדיפות על פני האחרים, לא מעט פעמים קורה מצב כזה שבוגר קורס לשעבר שלנו מראיין בוגרי קורס נוכחיים שלנו.

שיטה זו קובעת עובדה בשטח בה תלמידי מכללת עתיד האוטומציה מתקבלים למשרות 

Scroll to Top
דילוג לתוכן